Kamperen, verjaardagen, moederdag en verrassingsbezoek.

19 mei 2013 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Omdat het einde nu toch echt dichterbij begint te komen, willen we de laatste weken optimaal gaan gebruiken. De plekken die we nog niet hebben gezien, hebben we in kaart gebracht en proberen we deze toch nog te gaan bezoeken. Zo hebben we nog een paar strandjes “ontdekt”, hebben we de indianen tekeningen en het uitzichtpunt bij Rincon bekeken en op moederdag hebben we de vlindertuin bezocht.

Vanwege de start van de voetbalcompetitie was er een BBQ op het strand bij Sorobon georganiseerd. Guus zal niet meedoen aan de competitie, maar was wel voor deze BBQ uitgenodigd. Zoals altijd, is er bij dit soort feestjes een overvloed aan eten en drinken. Maar voor eten had Guus geen tijd, want er werd gevoetbald, gezwommen, gedoken en er was een springkussen. Dus toen het feest was afgelopen en we weer in de auto naar huis reden, meldde meneer dat hij honger had….! Thuis kon ik dus nog broodjes gaan smeren.

Vorige week ben ik met de jongens van mijn voetbalteam(Groot Bonaire) wezen kamperen op Washikemba. Tenminste kamperen…., het was meer survivalen. Wat we daar precies gedaan hebben kan je bekijken in het filmpje wat ik heb toegevoegd.

De volgende ochtend was het moederdag en moest ik weer fris paraat staan voor het bezoekje aan de vlindertuin.

7 mei was Joep Jarig en 16 mei was het mijn verjaardag. Zoals je wel kan voorstellen waren het rustige verjaardagen. Wanneer we weer in Nederland zijn, zullen we Joep z’n verjaardag nog vieren en zal ik volgend jaar mijn feestje waarschijnlijk groots vieren…!

Ik wil hierbij nog wel iedereen die ons, op welke manier dan ook, heeft gefeliciteerd ontzettend bedanken!

Gisteren hebben we Saskia & Steven van het vliegveld opgehaald, die als verrassing nog weekje het eiland komen bezoeken. Na het inchecken bij het hotel (ze zitten heel toevallig in exact het zelfde appartementje als die van Henk & Carla)zijn we naar Spicebeach gereden om nog wat te eten.

1. Jitske Bruning:
    20 mei 2013
    Weer super gedaan. Eind in zicht. Een avontuur om nooit te vergeten. :-) :-) :-) :-)
  2. Joey Rorije:
    20 mei 2013
    Hoi Guus en Joep. Ik vind jullie foto's mooi. Heb je veel vrienden gemaakt? Nog veel plezier daar. Groetjes Joey
  3. Henk:
    20 mei 2013
    Tjeetje, nog meer heimwee als je leest dat Saskia en Steven op ons plekje zitten. Wij zijn van plan komend weekend te gaan kamperen, verwachte temperatuur 11 graden!!!
    Genoten van verhaal en foto,s, en film. Thijs jullie hadden vast een goed gesprek bij dat kampvuur. XX van ons beide.
  4. G&G:
    20 mei 2013
    Ziet er allemaal weer erg naar uit. Geniet nog even de laatste weken.
  5. Marleen:
    20 mei 2013
    Lijkt wel een spannend jongensboek, als ik de foto's zie! Geniet nog lekker!!!!! X