Foto's januari

25 januari 2013 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op het filmpje!

Zoals Bas briefjes had voorgesteld zal er ook een vervolg komen met een variant over mijn bezigheden hier op Bonaire. Ik was al bezig met een filmpje van Rian d’r werkzaamheden in het ziekenhuis. Maar hier heeft Rian een stokje voor gestoken.  Helaas …..! Jullie moeten het volgende week dus alleen doen met beelden van mij.

Ook deze week is er geen lang reisverhaal, maar wel een aantal nieuwe foto’s (zie fotoalbum “foto’s januari”). Bij de meeste foto’s heb ik er een verhaaltje bij geschreven. Dit komt alleen in beeld wanneer je de foto’s 1 voor 1 bekijkt en niet kiest voor de diashow. Er valt nu eenmaal niet heel veel op te schrijven. Het leventje gaan hier gewoon zijn gang net als thuis. Inmiddels wel van Guus zijn school een computer mee gekregen om te maken  en daarbij fungeer ik tevens als taxi chauffeur voor school, met het brengen van groep 3 en halen van groep 4 van de tennisbaan.

Donderdag 31 januari komen mijn ouders en daar kijken we uiteraard erg naar uit. Leuk om ons leven hier te laten zien en Bonaire natuurlijk!

Oh ja, Guus staat momenteel op de site van FcCastricum!

1. Anna:
    26 januari 2013
    Sportieve jongen hoor Guus! Wanneer je weer bij FC Castricum komt voetbal je iedereen er uit ;) Heerlijk genieten en tot snel! Ik kom net als een sneeuwvrouwtje binnen lopen... Brrrrrrr wat is het hier koud zeg, jullie missen niets!
  2. Weener Dick en Gerda:
    26 januari 2013
    Wat ontzettend leuk om jullie zo te volgen! Ziet er allemaal zo ontspannen uit, krijg echt een vakantie gevoel!
  3. Marleen:
    27 januari 2013
    Wat een leuke foto's!!!!! Zo leuk om even mee te kijken met jullie...ziet er fantastisch uit. Geniet lekker daar. Dikke x mau leen Bente Thom!
  4. Sietske blekkenhorst:
    27 januari 2013
    Weer genoten van jullie verhalen en leuk te zien dat het goed gaat.
  5. Corinne:
    27 januari 2013
    Weer leuke foto's! Sportief hoor Guus! Hier is het nat en koud en het waait dus geniet van die zon. Dikke kus, lars, mila, morris en corinne.
  6. Manus en marjolein:
    28 januari 2013
    Het is echt heel erg leuk om jullie verblijf op Bonaire zo met verhalen, foto's en film van "nabij" te kunnen volgen! En zo zit maand 1 er al weer op! Blijf genieten hoor en vooral verhalen en foto's sturen! En we zijn nu al benieuwd naar de film over Thijs!
    Veel liefs van Manus en Marjolein
  7. Jitske Bruning:
    30 januari 2013
    Hi lieve familie Jurrjens.

Ik mis jullie en het mooie Bonaire. Heb het super leuk met jullie gehad. Mijn gedachten zijn nog daar.
    Geniet er lekker van.
    Liefs van mijn.