Het leven van Thijs op Bonaire

31 januari 2013

Zoals eerder belooft, heb ik zojuist een filmpje geplaatst met mijn bezigheden hier op Bonaire.

----> filmpje <----

Afgelopen weekend hebben we de zuidkust bekeken. Dit gebied staat bekend om de enorme zoutwinningsvelden, slavenhuisjes en een vogelreservaat. De foto's hiervan staat in de nieuwe map.

Vanavond komen m'n ouders voor 2,5 week langs. Waarschijnlijk gaan we dan de rest van het eiland verkennen. Maar ook de carnaval gaat hier komend weekend losbarsten. Nou weten de mensen die mij goed kennen dat ik helemaal niet van carnaval hou, maar hier kijk ik er stiemem wel een beetje naar uit.

groetjes Thijs

1. Larissa:
    31 januari 2013
    Hi Thijs, whow dat doe je erg goed......Het lijkt wel een hele drukke "baan" maar voor nederlandse begrippen, dagelijks huis tuin en keukenritme! Je genieten zichtbaar.......heel goed! We zullen Rian ompraten om van haar ook een filmpje te maken, anders lijkt het net dat zij niet mee was! Groetjes, Larissa
  2. Leonie:
    31 januari 2013
    Thijs Huisman.....gaat je goed af!!! Leuk om te zien. Maar je vrijwilligers werk bij school staat er niet op.....doe je dat nog? Veel plezier met je ouders. Liefs en groetjes vanaf het koude 'Ij'land Ijburg
  3. T&J:
    4 februari 2013
    Hai culinaire kook en huis meester, wie had dat nu kunnen denken dat je nu regelmatig achter de stoof staat. Ted vindt het geweldig die is ook vroeg begonnen als kok. Hij verzorgt nog steeds geweldige maaltijden op mijn bordje. Niet te vergeten de pannenkoeken vliegen hier ook wel eens ipv in de pan op de vloer. Geen probleem bakken we gewoon weer nieuwe. We verheugen ons op een volgend verslag. Deze was weer erg geslaagd. dank daarvoor. Lieve groet aan allen T&J
  4. Bas Briefjes:
    5 februari 2013
    Leuk filmpje over je dag indeling. Erg leuk gemaakt, en leuk om te zien hoe je dag is...