Welkom op onze reisblog!

18 oktober 2012 - Castricum, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger!

Sinds 2010 is Bonaire een bijzondere gemeente geworden van Nederland. Dat betekent dat alle overheids instellingen volgens de nederlandse maatstaven moeten fungeren. waaronder ook de gezondheidszorg. Zie op de volgende site de uitleg van het project.

Ook Rian zal zich gaan inzetten voor het project en gaat dus een half jaar in het ziekenhuis Fundashon Mariadal werken. Daarom vertrekken we met het hele gezin op 27 december naar het zonnige Bonaire.

Deze website gaan we gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van ons verblijf op Bonaire. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste verhalen en foto’s.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van alle belevenissen? Meld je dan aan voor de  mailinglijst!

Groetjes Thijs, Rian, Guus en Joep

1. Reislogger:
    18 oktober 2012
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Els Kuiper:
    20 december 2012
    Dank voor jullie bericht! Ik ga jullie met 'dubbele'belangstelling volgen: hoe het leven jullie daar vergaat, maar ook het werk van Rian interesseert mij erg natuurlijk.
    Jammer dat we je moeten missen tijdens de strandloop van FCC Thijs!
    In elk geval veel geluk en een goede heenreis...
  3. Saskia en Steven:
    20 december 2012
    Jeetje,wat spannend, nog een week en dan is het zover voor jullie!Natuurlijk gaan we jullie missen,maar wensen jullie veel plezier en vooral veel zon!En een goede reis!Wij gaan jullie zeker volgen via jullie blog en wij hebben Skype geïnstalleerd op de iPad.X
  4. JP:
    21 december 2012
    Thijs, even wat punten van aandacht... Ik klik foto's en wat denk je?.... Niets!
    Ik klik kaart... Kom ik in Nederland.... Dat schiet niet op want dat scheelt al snel 25 graden :-)... Maar zonder dolle! Veel plezier en de groeten uit Buhl ( Duitsland, op doorreis naar Zwitserland)...
  5. Bas Briefjes:
    25 december 2012
    Hoi Thijs, Rian en de kids,

Echt leuk om jullie avontuur via deze site te volgen. Ik sta ondertussen op de maillinglist.

Fijne kerstdagen nog hier in Nederland, en daarna veel plezier in Bonaire!

Groetjes,
    Bas.
  6. Corinne:
    27 december 2012
    Oh wat spannend! Jullie zitten nu in het vliegtuig als het goed is. Ik hoop dat de reis goed gaat en dat jullie lekker van het zonnetje gaan genieten. Tot snel! Dikke kus...
  7. Wendy, Sven en Tessa:
    28 december 2012
    Bon Bini op Bonaire,
    We wensen jullie 4-en heel veel plezier met dit mooie avontuur! Rian, veel succes op je werk. Geniet ervan en we gaan jullie volgen.
  8. Marjolijn kooistra:
    29 december 2012
    Hey Rian en gezin!!
    Heerlijk ,jullie zitten nu lekker op Bonaire!!
    Geniet van die tijd!!
    en als jullie op Sorbon aan een broodje tonijn zitten ,denk dan even aan mij! Liefs Marjolijn
  9. Manus en marjolein:
    29 december 2012
    lieve Rian en Thijs en kinders
    Zijn jullie goed aangekomen? Wat een reis hè! Wij zijn net terug van een reis naar Aruba. Jammer dat we elkaar net gekruist hebben, anders hadden we jullie even kunnen opzoeken! We wensen jullie een mooie tijd op Bonaire en veel succes met je werk daar Rian! Liefs!!
  10. Sabine:
    30 december 2012
    Hallo lieve Rian, Thijs en de kinderen,
    Daar zitten jullie dan in het zonnetje Oud en Nieuw te vieren. Gelukkig nieuwjaar alvast, succes met werken en vergeet niet te genieten van het leven daar.
    Helaas Rian, van de sauna is het niet gekomen, als je terug bent, dan maar???????
    Dikke kus Sabine
  11. Sietske blekkenhorst:
    4 januari 2013
    Het avontuur is begonnen.Geniet van alles