Joep op Bonaire

21 maart 2013 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Dat het hier op Bonaire niet alleen een lui lekker leventje is, heb je in de voorgaande filmpjes van Thijs en Guus kunnen zien. Toch is er één  die niet naar school hoeft en niet hoeft te werken.

Wat hij wel doet....Tja, bekijk het filmpje maar...!!

1. Wieteke en Remco:
    22 maart 2013
    Hoi Joep, wat een onwijs leuk stoer filmpje van je! Geniet maar lekker van de zon daar.
  2. Jitske Bruning:
    22 maart 2013
    Vet, cool, stoer en wat kan je goed zwemmen en dansen. Dag mooi mannetje. Jitske
  3. Norbert:
    JOJOJOJOEP
  4. Maaike en Lotte:
    22 maart 2013
    Oooohhhh wat zijn we jaloers en wat zie je al lekker bruin!!! Geniet er maar lekker van Joep!!! Hier is het heel koud en dan is het al officieel lente!X van ons
  5. G&G:
    Geweldig.
    Wat hebben jullie toch leuke kinderen, heel leuk.
  6. Lisa Christiani:
    22 maart 2013
    Jemig wat begint Joep op Guus te lijken...! En zó jaloers op jullie bruine kleurtjes!! Heerlijk, geniet ervan!!
  7. Weener Dick en Gerda:
    22 maart 2013
    Wat genieten daar en wat een top acteur die Joep, zo leuk om hem te zien genieten!
  8. T&J:
    23 maart 2013
    Vanochtend de leuke film bekeken. Wij liggen nog onder de dekens. Hier harde kouwe wind uit het oosten. Blijven lekker binnen.
    Als jullie een ijsje hebben smelt het bij ons niet. Thijs, moeten we je huis vast te koop zetten? Jij komt vast niet meer terug.
    Liefs, T&J
  9. Anna:
    24 maart 2013
    Mis jullie, de gekkigheid en gezelligheid van Joep en Guus met hun zelfgemaakte moppen en het mooie warme eilandje! X
  10. Riet en Henk Klauwers:
    30 maart 2013
    Wouwww, wat leuk om jullie daar te zien in dat heerlijke klimaat! Je zal het niet doen!!! Mooie foto's en wat n leuke film. Genieten maar. We blijven jullie volgen. Liefs en groetjes van ons.